tisdag 19 januari 2010

Med jobb i handen och solsken i blick.

Jobb! Finally. (http://benugo.com/)
Konstigt att man blir så rastlös och stressad på så kort tid. Att söka jobb är väl inte världens roligaste grej, och veckan som varit har väl varit rätt jobbig på alla sätt.

Det nya jobbet verkar lovande. Ett jättetrevligt fik, som har mycket fräsch mat ( som jag får äta av! ) och personal som verkar väldigt trevliga. Första dagen imorgon, klockan 6.30. Ja, ni hörde- 6.30. What uuup! Det är väl inte många dagar det senaste halvåret jag gått upp innan nio. Menmen, man vänjer sig väl som med det mesta. Det är aldrig försent att bli en morgonmänniska :P

Förresten såg jag nu, att Babyshamels spelar på Koko den 17 feb. Who's with me?

xx

3 kommentarer:

Karro sa...

jag skulle ha varit with you if i were there... MEn får nöja mig med att gratulera till jobbet! Ruggigt skönt!

s sa...

wah. varför bor inte jag också i London!

challe sa...

heja bruden!
miss u =)