måndag 1 februari 2010

Cykel - Check! 7 feb.

Att cykla i London är allt annat än enkelt. Men samtidigt som det är jätteläskigt och man tror att man ska dö hela tiden- så är det himla kul och den kicken man får av att cykla heter duga.

Senaste veckorna har varit väldigt hektiska och stressiga, vilket resulterar i att jag är sjukt trött och att jag ser fram emot den här dagen - en söndag utan något inplanerat!


Det nya jobbet är bra. Inga taskiga turkiska skämt, gratis mat och himla bra jobbtider ( lediga helger for the win!). Dock så har vi för lite personal för tillfället, så alla måste jobba ännu hårdare vanligt- som om det inte är mycket i vanliga fall?
En ny tjej på mitt jobb slutade bara komma, och efter några dagar började folk anta att hon slutat. Så hon sa upp sig, genom att .. sluta komma. Vem gör så?
Hursomhelst, helgen är oerhört uppskattad och jag är typ imponerad att jag inte legat i sängen hela helgen.


I fredags var vi ute med jobbet, vilket resulterade i skratt, gratis pizza och vin, mer vin, och sen en runda på Old Street. Lördagen spenderades med att ta igen lite, och sedan fest hos Ananna och Johhan. Det var najs.


Tänkte bara avsluta med några grymma lirare från brick lane idag.

1 kommentar:

K sa...

Det ska vara i London alltså man träffar på såna där frilanstrummisar på gatorna!